Uvjeti prodaje

Ukoliko Vas interesira proizvod kojeg trenutno nema na web trgovini, molimo Vas da nam se obratite elektroničkom poštom, kako bi vas informirali o datumu moguće kupnje i dostave. Za sve ponuđene proizvode na stranicama postoji objavljena slika i osnovni opis proizvoda. Ovi uvjeti reguliraju proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mjesto.

KUPNJA

Proizvodi se naručuju odabirom menija “web shop” i popunjavanjem elektronskog formulara. Naručene proizvode možete platiti uplatnicom (samo za teritorij Hrvatske).U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, biti ćete kontaktirani u najkraćem mogućem roku i iznos Vašeg računa će biti umanjen za artikal koji trenutno ne može biti isporučen. O dolasku artikla ćete biti pravovremeno obavješteni.

Narudžbe koje se plaćaju pouzećem ( prilikom preuzimanja pošiljke ) vrijede isključivo za područje RH. Za narudžbe izvan RH plaćnje pouzećem nije moguće.

IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE

Sva plaćanja biti će izvršena u hrvatskim kunama. Iznos za koji će biti terećena vaša kartica se dobiva kroz konverziju cijene iz eura u hrvatske kune prema važećoj listi Hrvatske Narodne banke.

SIGURNOST

PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge, tj. Mama Nova internet trgovina se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, te da informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge, Mama Nova internet trgovine i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

POŠTARINA

Poštarina se naplaćuje 19 kn za dostavu unutar RH.

DOSTAVA

Cijenjenim kupcima nudimo dostavu putem CityEX dostave. Rokovi dostave su od 2 do 3 radnih dana unutar Hrvatske. Pakiranje je izvedeno na način da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom uobičajenog transporta. Kupac je dužan prije preuzimanja pošiljku provjeriti vizualno, eventualna vidljiva oštećenja prijaviti te eventualno odbiti primiti oštećenu pošiljku.

ISPORUKA U DRUGE ZEMLJE

Poštarina za kupovinu izvan RH je 60 kn po paketu .Za sve dodatne informacije molimo kontaktirajte nas na moda@mama-nova.hr ili info@mama-nova.hr.

REKLAMACIJE

U vašem paketu koji ćete primiti nalazi se račun za robu koju dobivate. U slučaju da ne dobijete račun u skladu s narudžbom ili dobivenom robom:

1. Napišite pismo sa navedenim punim imenom, adresom, brojem telefona, e-mail adresom, koje artikle vraćate (količina, veličina itd.), opis zašto vraćate i što želite da učinimo (mijenjati za drugi proizvod, povrat novca itd.).

2. Vašu pošiljku sa pismom vratite na adresu: PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge, I. B. Mažuranić 23, 10090 Zagreb. Osigurajte se tako da pošiljku obavezno pošaljete uz potvrdu o primitku pošiljke. Tako ćete biti sigurni da je vaša pošiljka sigurno isporučena i na pravoj adresi. Ako pošaljete paket bez potvrđenog uručenja, nitko neće biti odgovoran za gubitak ili oštećenje vaše pošiljke. Molimo vas da svakako prihvatite ovaj savjet!

3.Što učiniti ako želim reklamirati artikl koji je već bio korišten?

Proizvodi u našoj trgovini su najviše moguće kvalitete koja na području trudničkog tekstila. Sva roba iz naše trgovine nabavljena je direktno kod proizvođača ili je uvozimo.

Ukoliko ste kupili artikl u web-trgovini i na artiklu se unatoč tome pojavila greška, imate mogućnost proizvod reklamirati. Proizvod ćemo vratiti dobavljaču koji će ga stručno pregledati,  i u slučaju da se radi o tvorničkoj grešci na proizvodu, koja nije posljedica mehaničkog oštećenja ili pogrešnog korištenja, odmah odobriti reklamaciju. U slučaju da dobavljač ustanovi da je reklamacija neopravdana, izdat ćemo vam odgovor ovlaštenog sudskog vještaka o vašoj reklamaciji.

PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge garantira da su svi proizvodi kupljeni u našoj internet trgovini ispravni. Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom, informirajte nas o poteškoći. Ukoliko je reklamacija opravdana, kontaktirajte nas najkasnije 7 dana od dana primitka proizvoda, kako bismo se dogovorili oko zamjene oštećenog proizvoda ili povrata novca.

Kupčevo je pravo da vrati proizvod u sljedećim slučajevima:

– dostava proizvoda koji nisu naručeni,

– dostava proizvoda koji su oštećeni,

– dostava proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje je posljedica loše manipulacije prilikom isporuke.

Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod sa greškom priložiti kopiju računa ili narudžbe kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

NAKNADA ZA PONOVNO NARUČIVANJE

Ako zaprimimo Vaš povrat robe i zaključimo da je trošak ponovne narudžbe opravdan, kontaktirati ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona prije nego napravimo bilo što i ponudimo razmjenu. Ukoliko je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa Vam se, pogreška u narudžbi), bit ćemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja. Napominjemo da vraćena roba mora biti originalno zapakirana.

OSTALI UVJETI

Za narudžbu robe, osobe moraju biti starije od 18 godina. Uvjeti prodaje se mogu promijeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene narudžbe ćemo isporučiti po uvjetima važećim u momentu potvrđivanja narudžbe.

Paritet: Kada isporučimo originalno zapakiran paket na Vašu adresu, Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, čime potvrđujete da je roba uredno isporučena, a roba ostaje naše vlasništvo sve dok nije plaćena u cijelosti. Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen Zakonom. Račun šaljemo u paket-pismu ili naknadno poštanskom službom.

PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.

NOVI KORISNIK

Da biste postali naš kupac potrebno je obaviti prijavu kao novi korisnik.

Postupak prijave vrlo je jednostavan i zahtjeva minimum Vaših osobnih podataka.

Podatke sa zvjezdicom (*) molimo obvezno popunite.

Vaši podaci potrebni su nam kako bi PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge potpuno i sigurno provela postupak naručivanja, plaćanja i dostavu proizvoda na Vašu adresu.

Na kraju postupka prijave nudi Vam se opcija primanja obavijesti (newsletter) o novim proizvodima, sniženjima, nagradnim igrama i sl.

Odabir primanja obavijesti ne obvezuje Vas ni po kojoj osnovi i u svakom trenutku možete se odjaviti s liste primatelja.

Osobni podaci povjereni nama biti će brižljivo čuvani i upotrebljeni samo u poslovnoj komunikaciji između djelatnika tvrtke PETUNIJA d.o.o za trgovinu i usluge i Vas kao našeg korisnika.

Zadovoljstvo će nam biti da nam se javite:

  • ukoliko imate bilo kakvih primjedbi ili prijedloga željeli bismo znati za njih, tako da možemo poboljšati našu uslugu,
  • ako trenutno na skladištu nemamo proizvod za koji ste zainteresirani, javite se kako bi isti naručili u skoroj budućnosti,
  • ukoliko ste zainteresirani za poslovnu suradnju,
  • kada primijetite da na samoj web stranici ima pogrešaka ili ju želite pohvaliti.

Zahvaljujemo Vam se na povjerenju!